
Ogólnokrajowa konferencja o marketingu i sprzedaży w dobie nowych technologii odbędzie się w Bielsku-Białej. Specjalistów zajmujących się tą tematyką będzie można posłuchać 15 maja w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej.
Konferencja Sales is the Queen została podzielona na trzy bloki: sprzedażowy, marketingowy i blok poświęcony narzędziom wspierającym te procesy w firmach. Więcej o konferencji, zapisach i biletach pod adresem: https://www.startuppodbeskidzie.pl/wydarzenia/konferencja-sales-is-the-queen-2025/.
Patronem honorowym wydarzenia jest prezydent Bielska-Białej Jarosław Klimaszewski.
program
10.00 – 12.00 blok pierwszy - ścieżka sprzedażowa
Mariusz Chrapko - Czego liderzy mogą nauczyć się od jazzmanów?
Patryk Dynowski - Jak zbudować strategię pozyskiwania leadów B2B?
Sławomir Spyra - Jak wygrać wyścig o klienta nie tylko w eCommerce?
Konrad Kitaszewski - Taktyki generowania leadów w B2B – jak budować skuteczne lejki i systemy,
12.30 – 13.15 blok drugi - narzędzia wspierające sprzedaż & marketing
Václav Prak – RAYNET
Damian Wizert - IFIRMA
14.30 – 16.30 blok trzeci - ścieżka marketingowa
Kama Kotowska - Storytelling. Jak historie zmieniają content w lep na klienta?
Mateusz Kral - Czy influencer może być narzędziem, a nie całą kampanią?
Artur Jabłoński - 5 najczęstszych błędów, przez które współpraca marketingu i sprzedaży nie działa,
Aleksandra Bortel - Misięwydajizm kontra rzeczywistość marketingowa?
r